تعداد بازدید : 3267
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۶/۲۵
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۵/۶/۲۶
کاربران آنلاین : 0
sara26
۱۳۹۵/۶/۲۵ ۱۹:۵۲:۲۹
آخرین حضور: ۱۳۹۵/۶/۲۵ ۲۰:۰۴:۳۴

لاغری با حلقه هولاهوپ

(ویرایش)

یکی از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین وسایل ورزشی که توجه هر کسی که می خواهد شکمی تخت و کمری باریک داشته باشد را به خود جلب می کند ، حلقه هولاهوپ است ! در واقع این حلقه ها یکی از بهترین وسیله های ورزشی هستند که می توانید در خانه از آن ها استفاده کنید . اگر قصد دارید چربی بسوزانید و لاغر شوید ، این مطلب را از دست ندهید .

حلقه ی هولاهوپ باعث سفت تر شدن عضلات راست شکمی می شود 

اغلب کسانی که از ناحیه ی شکم قلقلکی بوده اند اعتراف می کنند که بعد از استفاده ی مکرر از هولاهوپ دیگر آن حساسیت به قلقلک را ندارند ، و این به آن برمی گردد به عضلات شکم آن ها که در اثر تنش با حلقه ورزیده تر می شود و دیگر شل و غیرفعال نیست . پس حلقه بزنید تا شکمی سفت داشته باشید !

hula hoop

حلقه زدن یک فعالیت هوازی است ، پس کالری می سوزاند !

اگر یک حلقه زن حرفه ای باشید ، می دانید که بعد از یک ربع حلقه زدن عرقتان در می آيد ! ولی در عین حال آنقدر ضربان قلبتان بالا نرفته که نتوانید صحبت کنید ! این خبر خوبی برای آن هاست که به دنبال یک فعالیت هوازی هستند ؛ فعالیتی که فقط چربی بسوزاند و بس ! پس اگر گاهی وقت نمی کنید پیاده روی کنید ، یا هوا آلوده است ، به جای پیاده روی حلقه بزنید .

 

هولاهوپ ۲

 

چه حلقه ای تهیه کنیم و چطور درست حلقه بزنیم ؟

هر چه قدر قطر حلقه بزرگتر باشد ، راحت تر در کمرتان می چرخد . اگر تجربه کرده اید که نتوانسته اید حلقه بزنید و مداما حلقه می افتاده به این دلیل بوده که آن حلقه کوچک بوده است . امروزه حلقه ها در سایز های مختلف برای افراد مختلف تهیه می شوند و با مراجعه به یک فروشگاه لوازم ورزشی می توانید با راهنمایی گرفتن از فروشنده یک حلقه ی مناسب خود تهیه کنید . اگر از ما می شنوید ، از آن حلقه های سنگین و ژله ای بگیرید که زدنش سخت باشد ! شاید حتی اولش کمی احساس کنید که دارد به پوستتان آسیب می زند ! اما بعد از چندی می بینید حلقه زدن برایتان عادی شده و دیگر احساس درد در شکم و پهلوهای خود ندارید .

اما برای حلقه زدن ، حتما کمی روی زانو های خود خم شوید و هرگز زانوها را راست و قفل نگه ندارید . یک پا را کمی جلوتر قرار داده و سعی کنید حلقه را دور کمر خود چرخانده و مانع از افتادن آن شوید . این کار انقدر ساده است که حتی می توانید روبه روی تلویزیون و در حین تلویزیون تماشا کردن آن را انجام دهید ! موفق باشید …

راستی اگر به دنبال تمریناتی در خانه برای سفت کردن و فرم دادن عضلات سرشانه و بازوهای خود هستید ، اینجا را کلیک کنید .

منبع: وبلاگ گوپاس

۱۳۹۵/۶/۲۶ ۲۱:۳۹:۵۹
آخرین حضور: ۱۳۹۵/۷/۲۲ ۱۰:۵۱:۰۲
(ویرایش)

مرسی دوستم خیلی جالب یود😍😍😍😍😍

تاخدارو دارم غم ندارم
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران