تعداد بازدید : 370
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۸/۱۸
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۴/۱۷
کاربران آنلاین : 0
bitasha
۱۳۹۹/۸/۱۸ ۱۰:۴۹:۱۰
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۸/۲۷ ۱۵:۳۴:۱۵

انعطاف پذیری بدنمان را چگونه افزایش دهیم؟

(ویرایش)

تناسب کامل بدنی و انعطاف پذیری بدن به معنای رفتن به باشگاه و انجام ورزشهای لیفتینگ سه بار در هفته است. در واقع، تناسب فیزیکی شامل چند مولفه ضروری است:

  • استقامت کاردیو
  • مقاومت عضلانی
  • استقامت عضلانی
  • انعطاف پذیری

افزایش انعطاف پذیری بدن در تمرینات هوازی، استفامت و قوای عضلانی را بهبود می بخشد. افزایش دامنه حرکت مولفه ای کلیدی در جلوگیری از صدمات ناشی از حرکت مایع میان مفاصل است.

تمرینات انعطاف پذیری درد را به ویژه در میان ورزشکارانی که با شدت بیشتری ورزش می کنند، کاهش می دهد.این تمرینات در واقع نوعی ریلکسیشن بدنی به شمار می روند که به طور مثبت بر تندرستی ذهنی و جسمی اثر می گذارند.

اما حالا که ورزشگاه ها و مراکز ورزشی بسته هستند من این ضرورت رو میبینم که بهتون رزرو دوره های ورزشی انلاین رو به کمک شادزی کلاب https://shadzi.club/ معرفی کنم...

شما چه پیشنهاد و نظراتی درمورد افزایش انعطاف بدن دارین؟

بدن شما تا چه حد منعطفه؟

 

۱۴۰۰/۴/۱۷ ۱۲:۱۹:۳۷
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۷/۶ ۱۸:۳۱:۱۲
(ویرایش)

سلام .  با تشکر از مطلب مفیدی که ارائه دادید. به نظر بنده تمرین های زیادی برای افزایش انعطاف بدن وجود داره که شما به چنتا از اونا اشاره کردید. توصیه من برای کسایی که میخوان یک ورزش خیلی ارزان و تاثیر گذار رو شروع کنن انجام ورزش پیاده روی هست. تناسب اندام با پیاده روی کمک شایانی در امر انعطاف پذیری بدن شما میکنه.

با پیاده روی روزانه، بدن شما به ورزش عادت کرده و باعث شادابی و به تناسب اندام شما میشه و در نهایت انعطاف بدنی خوبی را خواهید داشت.

با تشکر از شادزی کلاب

عابد کاظمی هستم فعال در زمینه ورزش فوتبال و تناسب اندام
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران