تعداد بازدید : 328
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۲/۲۷
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۲/۲۷
کاربران آنلاین : 0
شهلین
۱۴۰۱/۲/۲۷ ۱۱:۵۹:۲۶
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ ۱۷:۴۰:۱۱

لیزر مردان چگونه انجام می شود؟

(ویرایش)

مراحل مربوط به لیزر موهای زائد:

حذف لیزر صورت بر روی صورت و بدن مردان

تصور کنید که دیگر نیازی به اصلاح هر روز صبح ، سایه ها ساعت 5 صبح و برعکس نیست. آیا از موهای کنترل نشده ای که روی شانه ها و کمر شما بالا می رود ناراحت هستید؟ در مورد لیزر موهای زائد برای مردان برزیل فکر می کنید ، اما آیا شرمنده هستید که از آن سؤال کنید؟ امروزه سایر مردان می توانند از مزایای رفع مو لذت ببرند ، حتی در بخش هایی از بدن که شرمنده صحبت در مورد آن هستند.

لیزرمردان  شگفت انگیز است. این روش از ژل استفاده نمی کند ، بنابراین هیچ اثرات شیمیایی یا چسبنده ای باقی نمی گذارد و برخلاف سایر روش ها ، مواد شیمیایی به جریان خون یا غدد لنفاوی نفوذ نمی کنند

. این روش می تواند برای مناطق حساس مانند قسمت دستگاه تناسلی مرد ، زیر بغل و گوش یا بینی استفاده شود. بنابراین اگر مردی هستید که می خواهید به طور دائم فیبر اضافی را درمان کنید و هنوز گزینه مناسبی برای آن انتخاب نکرده اید ، لیزر موهای زائد گزینه خوبی برای شما است.

فواید لیزر مو برای مردان
هنگامی که فیبر اضافی را لیزر می کنید ، با طیف گسترده ای از مزایا روبرو خواهید شد. مزایای اصلی این روش عبارتند از:

پس انداز هزینه هایی که برای سایر روشها پرداخت می کنید
بیشتر افراد در طول سال پول زیادی برای خرید محصولات رفع مو می پردازند. اگرچه ممکن است هنگام خرید این محصولات زیاد به نظر نرسد ، اما هنگام محاسبه مبلغ در طی یک دوره زمانی ، حتی یک سال ، این مقدار با گذشت زمان افزایش می یابد.

هنگامی که فیبر اضافی را لیزر می کنید ، این هزینه ادامه نخواهد یافت و می توانید در دراز مدت پس انداز کنید.از ناراحتی روزانه جلوگیری کنید
استفاده از روشهای استاندارد و محصولات برداشتن مو با چندین مشکل ناخواسته همراه است. به عنوان مثال ، هنگامی که پوست را اصلاح می کنید ، می توان آن را برش داد. دفع ، اپیلاسیون و پیوند نیز می تواند بسیار ناخوشایند باشد.

نتایج لیزر بهتر از سایر روشها
آیا تا به حال متوجه شده اید که حتی بهترین محصولات تراشیدن صورت می تواند به ندرت پوست نرم و ابریشمی را برای شما ایجاد کند؟ به عنوان مثال ، تیغ غالباً باعث جوشکاری می شود و رشد مو را کاهش می دهد.

علاوه بر این ، همیشه یک قطعه کوچک پوست وجود دارد که در هنگام تراشیدن بدون مانع باقی می ماند. با لیزر موهای زائد ، می توانید از پوست نرم و ابریشمی بدون جوش ، خراش ، موهای ضخیم و موهای معکوس لذت ببرید.

یک روش دقیق و سریع درمان
می بینید که یک روش راحت ، سریع و آسان برای خلاص شدن از شر فیبر اضافی دارید. این روش عوارض جانبی ندارد و نیازی به نگرانی در مورد از دست دادن زمان کار شما نیست ، بنابراین پس از تمام جلسات درمانی ، پوست نرم شما آماده نمایش است.

پاکسازی آسان صورت و بدون رشد معکوس مو
بسیاری از مردان می خواهند موهای کمتری داشته باشند تا کوتاه شوند ، به خصوص اگر رشد موهای گردن معکوس داشته باشند. لیزر تنها درمان مؤثر برای شرایطی است که به نام PFD یا تیغ است. پس از تراشیدن با تیغ ، توده های ملتهب ، جوش های قرمز یا تیره در اطراف فولیکول مو ظاهر می شوند. در اصل ، این برآمدگی ها الیاف هستند که در جهت مخالف و در جهات مختلف رشد کرده اند و می توانند زخم ایجاد کنند.

در روش لیزر و بعد از دو جلسه موها رشد می کنند و از بین می روند و پوست به حالت عادی باز می گردد.لیزر موهای زائد برای بیماران مبتلا به فولیکولیت التهابی مکرر که باعث ایجاد لکه های سفید می شود نیز می تواند مفید باشد.

افرادی که تحمل اصلاح و اپیلاسیون را ندارند باید از این روش استفاده کنند.

برو کار کن نگو چیست کار
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران