تعداد بازدید : 2137
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۳/۱۲/۲
کاربران آنلاین : 0
ash
۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ۱۰:۳۰:۲۷
آخرین حضور: ۱۳۹۴/۴/۶ ۲۳:۴۶:۲۸

درد شدید نزدیکی

(ویرایش)

سلام به دوستان عزیز . خیلی خوشحالم که می تونم اینجا در مورد یک مسیله ی مشترک با شما حرف بزنم .

قبل از هر چیز از بارنای عزیز تشکر می کنم که حل کردن مشکلم رو مدیون راهنمایی ها ودلگرمی های اون می دونم. شاید حدس زده باشید که در باره ی چی می خوام حرف بزنم .

من هم مثل اغلب شما مشکل واژینیسم داشتم . البته قبلانمی دونستم که این یه مشکله ،فکر می کردم این یه امر طبیعیه . اما خیلی تصادفی با ورود به این سایت متوجه شدم این یه مشکله. اولش خیلی ناراخت شدم و گریه کردم. روز جمعه بود ، تمام روز رو می تونم بگم گریه کردم چون احساس می کردم این یه مشکل لاینحل .(چون تصور اینکه یه این دکترای خشن که آدما تو معاینه تا دم مرگ می برن و بعدش یا یه لحن مذبوحانه ای میگن "خانم شما عفونت شدید دارین " برام وحشت آور بود .شوهرمم اصلا دلش نمی خواست بره مشاوره . ). همسرم هم به خاطر ناراحتی من ترجیح می داد اصلا این مسءله رومشکل ندونه . ولی روز بعدش قبول کردم که این مشکل باید راه حل داشته باشه .بعد کامنت های بارنا رو خوندم . از این رو به اون رو شدم . اصلا نترسیدم،استرس هم به خودم راه ندادم . به خودم گفتم بارنا وضعش اونجور که خودش میگه از من خیلی بدتر بوده ، سر یه هفته تونسته مشکل رو حل کنه چرا من نتونم ؟ یک روز کگل کار کردم و معتقدم خیلی خیلی موثر بوده بعد شروع به استفاده از دیلایتور کردم . از دیلایتوری که فکر میکردم اندازش اونقدری کوچک هست که دردم نگیره ،شروع کردم چون نمی خواستم اول کاری خودم رو بترسونم و جا بزنم .با ور می کنید سر دو روز ؛ فقط دو روز مشکل من حل شد . هر دفعه که می خواستم از یک دیلایتور جدید استفاده کنم به خودم می گفتم الی عزیز تو تا حالا تونستی ،بعد از اینشم می تونی . و واقعا تونستم . البته اگه وقتش و داشتم زود ترشروع می کردم مطمئنم کم تر از این زمان هم میشد حلش کرد . فقط چند تا نکته ست که دوست داشتم به بچه هایی که این مشکل رو دارن بگم 1-اول اینکه نکته هایی که بارنای عزیز میگه رو حتما حتما رعایت کنن 2- جرات ،جسارت ،عدم استرس :این سه تا خیلی مهمن . اگه استرس نداشته باشین اصلامشکلی نیشت حتی بدون لوبریکانت هم می تونین کار کنین اما در شروع بهتره این روان کننده رو داشته باشین 3- تمرکز خیلی مهمه :قبل از شروع کار دراز می کشیدم و درون بدنم رو که تا حدودی تو اینترنت و آیننه و لمس کردن باهاش آشنا شده بودم رو تصور می کردم ، با خودم واگویه می کردم ،می گفتم : این بدن منه ،خیلی باهام رفیقیم (یه ذوق و شوق تصنعی هم در خودم خلق میکردم تا بدنم در حال آشتی با من باشه ).دسنت رو بدنم می کشیدم . تصور می کردم مه واژنم داره آروم آروم باز میشه . 4-از خدا هم خواستم کمکم کنه ،شاید به نظر بعضی ها خنده دار بیاد . اما من دعا کردم و گفتم خدا جون ازدواج محبوب ترین سنت در نزد توئه . کمکم کن تا بتونم کانون گرمی برای همسرم درست کنم .

معتقدم همه ی اینها در کنار هم ،به من کمک کردن تا من این مشکل رو سه روزه حل کنم . یک روز برا کگل ، دو روز هم برای دیلایتور ها . الان قریبا یک هفته از حل کردن مشکلم میگذه . از اون موقع سه بار ارتباط داشتیم . دخول کامل . باور کردنش برامون سخت بود . البته اینم بگم ، یه کم درد و سوزش داشت که من مطمئنم اونم به مرور حل میشه . من 4 سال بود که با این مشکل بدون اینکه خبر داشته باشم دست و پنجه نرم میکردم . اما حالا ناراحت نیستم که چرا 4 سال از بهنرین وقتام هدر رفته ،برعکس الان خوشحالم که یه تنوع جدید تو زندگیمون ایجاد شده که یه طراوت بسیار دل انگیز به زندگیمون داده . یعنی از یکنواختی خارج شدیم .

منم مثل بارنا تمریناتم رو ادامه میدم و هر روز خدا رو شکر می کنم که به من این امکان رو داد که تلاشی برای بهتر شدن رابطه ی زنا شوییم بکنم . برا هیچ کدوم از بچه هایی که این مشکل رو دارن ناراحت نیستم ،چون اگه من و بارنا و .... تونستیم ،پس اونا هم می تونن .

از ماما ن جون عزیز که این سایت رو راه اندازی کرد و به ما فرصت حل مشکلمون رو داد ؛ از بارنای مهربون و خوشگل و باصفا و دو باره مهربون و گوگوری مگوری و ناناز و جنگور (به قول داداشم یعنی خیلی با حال ) خیلی تشکر میکنم و امیدوارم هر چی از خدا بخوان بهشون بده و مطمئن باشن این گرهی که اینا از مشکل ماها باز کردن قطعا از طرف خدای مهربون بی جواب نمی مونه .

بازهم اگه کمکی از دستم بر بیاد خوشحال میشم .

فدای همتون بشم . سرتونم میدونم درد آوردو

بوس. بای .

۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۲:۱۵:۱۸
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۹/۶ ۱۰:۵۹:۳۸
(ویرایش)

سلام عزیزم. خوش اومدی .خوشحالم که مشکلت برطرف شده . ممنونم که اینجا تجربه ت رو در اختیار بقیه دوستان قرار دادی . 

کارت خیلی ارزشمنده . 

میتونی تو تاپیک ویژه واژینیسموس ، با بقیه دوستان در ارتباط باشی . 

مشاوره مامایی با ماماهای مرکز نسل سپید. با تلفن ثابت . بدون کد
9099070533 کل ایران
۱۳۹۳/۱۱/۲۵ ۱۳:۲۳:۱۸
آخرین حضور: ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ ۰۸:۵۶:۴۴
(ویرایش)

کاش منم بتونم مثل تو مشکلمو حل کنم...خیلی نگرانم

۱۳۹۳/۱۱/۲۸ ۱۴:۴۴:۴۱
آخرین حضور: ۱۳۹۶/۸/۲۷ ۲۲:۳۰:۵۲
(ویرایش)
چقد نوشته هاتون قشنگ و دلگرم کننده بود.4 سال ...؟ امیدوارم بتونم از حرفاتون منم دلگرمی بگیرمو دست به کار بشم.چون منم دوسال که ازدواج کردم و با این مشکل سرو کله میزنم
خدا اگر بخواهد غیر ممکن ، ممکن میشود
۱۳۹۳/۱۱/۲۸ ۱۴:۵۰:۱۶
آخرین حضور: ۱۳۹۶/۸/۲۷ ۲۲:۳۰:۵۲
(ویرایش)
من میخوام بدونم که کگل چند روز باید تمرین بشه؟ و روزی چند بار؟ و اینکه دیلایتور هر روز باید استفاده بشه؟ یعنی تمرینش روزانس؟
خدا اگر بخواهد غیر ممکن ، ممکن میشود
۱۳۹۳/۱۱/۳۰ ۱۸:۵۴:۴۲
آخرین حضور: ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ ۱۸:۴۲:۲۵
(ویرایش)

دیلایتورچیه بچه ها .همینطورکگل

۱۳۹۳/۱۱/۳۰ ۱۸:۵۵:۳۲
آخرین حضور: ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ ۱۸:۴۲:۲۵
(ویرایش)

خواهش مینک زودزود جواب بدید .ازاین گرفتاری نجات پیداکنم عزیزیان

۱۳۹۳/۱۲/۱ ۲۲:۴۹:۴۸
آخرین حضور: ۱۳۹۶/۸/۲۷ ۲۲:۳۰:۵۲
(ویرایش)
سلام به مینو خانم.منم تازگی عضو شدم هیچکسم نیومده تو این چند روز جوابی بده یا حرفی بزنه.ولی طبق چیزایی که خودم از همین سایت خوندم.کگل یه تمرینه واسه واژن.یعنی واژنتو چند ثایه منقبض میکنی و بعد اهسته رها میکنی.امیدوارم تونسته باشم یه راهنمایی کرده باشم
خدا اگر بخواهد غیر ممکن ، ممکن میشود
۱۳۹۳/۱۲/۲ ۱۶:۴۰:۱۴
آخرین حضور: ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ ۱۱:۴۶:۴۸
(ویرایش)

دیبا جان و مینو عزیز لطفا بیان تو داغترین تاپیک (درمان واژینیسموس) همه کسانی که مشکلشو حل شده یا در حال تمرینم اونجان منم یکی از اونیایی هستم که درمان شدم

۱۳۹۳/۱۲/۲ ۲۲:۱۱:۳۸
آخرین حضور: ۱۳۹۶/۱۰/۹ ۱۳:۱۸:۱۳
(ویرایش)

اینم آدرس جایی که سمن گفت:

http://mamasite.ir/fa/forum/44236/%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%88%D8%A7%DA%98%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%B3%D9%85%D9%88%D8%B3%28%D8%AF%D8%B1%D8%AF-%D9%88-%D8%AA%D8%B1%D8%B3-%D8%B4%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D8%B2%D8%AF%DB%8C%DA%A9%DB%8C%29?m=Success&page=1

هیچ کس نمی تواند به عقب برگردد و از نو شروع کند
اما همه می توانند از همین حالا شروع کنند و پایان تازه ای بسازند...
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران